Slut på fredagen

Äntligen är den här dagen över. Har stressat o meckat sen kl 15:05... Då hände det en liten olycka...
Dottern har ju haft problem med magen sen pencillinkuren. Har varit jättelös i magen o är ff. Så idag var jag tvungen att slänga in henne i duschen o duscha hela henne, inkl hår... Hade hon velat sin mamma väl, hade detta hänt lite tidigare på dagen. ;-) Vi skulle ju liksom till att börja ta på oss jacka o skor o bege oss mot korttids då. Blev lite sena o det blev lite trixigt för mig. Men det löste sig ganska bra ändå...
Fick dock åka hem o byta tvätten i maskinen innan jag åkte vidare mot Flen efteråt. I Flen var det att köra full fart hela kvällen, så jag skulle hinna med att göra det jag skulle. Kl 21:30 hade vi oxå fått i oss lite mat, tacos. Sen snackade vi lite skit o sen begav jag mig hemåt. Var hemma här för ca 1 timme sen. O sen dess har jag packat väskan o förberett det mesta inför morgondagens färd till Flen igen..
O så har vi städat färdigt huset o nu ska jag strax bege mig mot sängen o den efterlängtade kudden.

Men först!!

Imorgon blir det en Mental närings-dag". Börjar morgonen med frukost hemma, drar direkt efter till Flen o ger mig ut på en löptur direkt. Dusch hos kompisen o sen Öppet Hus o makramé-skapande. O kvällen ägnas åt min familj med lite spel. Tror inte att jag på något sätt kan stoppa in mer Mental näring än så på en dag. 3 i 1!! Nästan som Kinder-ägget. ;-)

God natt kärt folk! Hoppas ni kanske får en lite lugnare helg än mig!

Kommer nog inte hinna in något här imorgon, men kaaanske att det kommer något mobilinlägg. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du har haft det bäst!!! :-)

2011-02-05 @ 16:24:15
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0