Skrev jag inte protest?!

Vart tog min lediga tid igår vägen.. Hann inte ens laga en ordentlig middag. :-(
Kan det bero på kanske att jag tillbringade halva dagen i stan?? Väl hemma igen iaf så gav jag mig ut på en joggingtur. Gick tungt o segt o det kände jag direkt jag började, men jag fortsatte o klarade av mitt "mål" så jag är nöjd ändå. Farten är inte det viktiga! Det viktiga är att jag ger mig ut o klarar av det!!! :-)

O eftersom att em blev lite för kort, o "middagen" för dålig så föll jag för fikaträsket på kvällen.
:-( Men jag tar det till mig o lär mig att det inte funkar med såna här dagar. Så lite feeedback senare känns det ändå okej. Vikten ligger ganska stadigt på 4kg för mycket men eftersom att den ligger stadigt där, så känns det ändå ganska bra. Jag vet ju att jag kan hålla vikten o det känns toppen. Vill få mer muskler, så vikten är egentligen inte det viktiga. Vitsigt va?! ;-)
Huvudsaken är att muskelmassan växer. Ska nog hoppa upp på Xtravaganzas våg idag o se vad den visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0