Ska jag eller ska jag inte?!

Svårt att bestämma mig för om jag ska ge mig ut på en joggingtur nu eller i eftermiddag. Vaknade för drygt 1 timme sen o kände mig tjorvlig i halsen. Vill absolut inte bli sjuk nu!!!!
Men jag vill verkligen ge mig ut o jogga. Är så befriande o härligt.

Kom just nu i skrivande stund på att det får vänta tills i em. Sport-bh:n ligger i badrummet innanför dotterns rum o hon ligger o sover middag där nu... Hmmm! Annars hade det ju varit smidigt om jag hade kunnat ge mig ut nu, när jag ändå bara sitter o väntar på att hon ska vakna. Jaja, joggingtur på em blir det iaf!

Men innan joggingturen ska vi till stan en sväng. Maken vill ha ett minneskort till sin nya GPS. O då passar vi på att åka hela familjen, så får dottern komma hemifrån o är då förhoppningsvis glad när vi kommer hem. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0