Protest

Helgen är snart till ända o den går lika fort som vanligt...

Igår blev det en joggingvända i -13grader. Men det var väldigt skönt. Solen lyste o det var vindstilla!!
För övrigt under dagen så var vi o köpte en ny kaffebryggare och ordnade med presenter till kompisars barn som fyllt år o så bytte vi in en film vår dotter fick av mormor i namnsdagspresent, som hon redan har, mot en som hon inte har...
O på kvällen var vi till goda vänner o firade deras barn o kollade på Melodifestivalen. -24,5grader visade termometern när vi åkte hem igår kväll. Ruskigt kallt!!!

Idag har jag haft en slappardag. Sov dåligt i natt o känner mig sliten... Så 25min promenad har det blivit iaf o så hoppas jag att jag är piggare framåt kvällen, så jag kan köra lite core...
Fokuset för februari har ju varit/är mage & bröst. O det känns, för jag har träningsvärk framför allt i bröstmusklerna. Magmusklerna känner jag inte så mycket av, men där är det ju oxå mer fläsk i vägen. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0