Perfekt helgstart

Idag startar helgen, bara så ni vet.
O jag fick en alldeles perfekt start. Kom i säng vid 23-tiden igår. Låg o läste en stund o sen lyssnade jag på 2 spår av XV-skivan. Tror att jag släckte lampan vid 23:40 o somnade nog ganska fort... O så fick jag sova ända till 5:40 innan dottern vaknade. 6 timmars sömn i min egen säng. UNDERBART!!!

Nu väntar jag på att det ska bli ljust så jag kan se om det går att ge sig ut på en löptur. Annars får det bli ett core-pass i sovrummet..

Dottern ska till korttids på em. O efter det ska jag till Keramikstugan o förbereda inför Öppet Hus imorgon. Är snart färdig, tror jag, men kommer iofs på fler saker att göra inför det hela tiden. ;-)
Men innan dess ska jag försöka städa färdigt huset, som jag började med igår kväll. Hinner jag med det idag, kan jag ta det lugnt imorgon bitti. O så får maken "ledigt" imorgon när jag är borta o arbetar...

Vad ska ni göra denna underbara fredag??

Kramelikramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0