Med tunga steg

Fick ännu en underbar sovmorgon av dottern idag. 7:20 gick vi upp.
Efter frukosten kom maken upp o tog hand om dottern, så jag kunde ge mig ut på en löprunda.

Men det var med tunga steg. Jobbigt efter bara 10min o då fortsatte jag i 20min ytterligare. Skönt var det iaf o jag kapade tiden med 55sek sen sist. Trots att det kändes som att jag sprang långsammare nu, men men... 357kcal brände jag bort iaf. O tur var väl det, för min mamma kom på besök idag o hade köpt med sig varsin semla till oss. Jag tvekade först om jag skulle äta, men det känns förbaskat taskigt att inte vilja ha, när hon ändå varit så snäll o köpt med sig dem...
Ska försöka luska ut vad en semla kan ha för kcal-innehåll. Är ju såklart svårt att få ett exakt svar på det, för det beror ju på hur mycket grädde o mandelmassa den innehåller...
Åt lite kesella efter för att få i mig lite protein o så hoppas jag att dagen ändå blir ganska okej med kalorierna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0