Lördagsrapport

Gårdagen gick verkligen i ett rasande fort tempo.
Efter en dålg nattsömn så ringde kl 6:45. Åt frukost innan jag åkte till Flen. Kl 8 gav jag mig ut på en löptur i Flen. Sen efter lite kaffe o dusch, så gick vi ner till Keramikstugan o började fixa till det sista inför Öppet Hus.
Var lite tråkigt. För det kom endast 11 besökare mellan 11-15, varav 4st var såna som går där kontunierligt.
Jag fick iaf 3st som gjorde armband. Jättekul att få lära ut det!!

Åkte från Flen kl 15 o hemma väntade de på mig. Efter middagen (tacos), så satte vi igång o spela. Utan att skryta så måste jag få berätta att jag är en hejare när vi använde Balansbrädan till Wii:et.

Vi spelade o spelade o skrattade o hade det skoj o klockan gick fort. Vid 2-tiden gick mina föräldrar ner till husvagnen o vi andra begav oss mot sängen. Men det är ju svårt att bara somna direkt... Tror inte att jag somnade förrän efter kl 3.
Kvart i 8 gick vi upp imorse. Men de andra sov vidare, så maken o jag lade beslag på varsin soffa o låg o slappade tills de andra kom upp vid 9-tiden.
Fm har ägnats åt diskning o städning. Så nu är allt som vanligt här i huset... Strax ska vi ge oss ut på en skön promenad i solen o sen ska vi åka o handla mat för kommande veckan. Får jag som jag vill så hyr vi en film eller två innan vi åker hem o ligger i soffan o slappar ikväll.

Hoppas ni andra haft en något lugnare lördag. Men ff lika roligt som mig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0