Kramper

Idag ställs allt tillrätta igen!
Dottern kommer hem o man kommer få lite mindre egentid men desto mer tid att bara vara... *skönt*
(Ni kan väl påminna mig om det, om jag senare i veckan gnäller över att det är så tråkigt att bara vara hemma med dottern?! ;-) )

Sen i lördags kväll har jag inte mått så bra. Drabbades av magkramper på kvällen. Trodde det berodde på att jag ätit för mycket fett o fel mat o så druckit alkohol oxå. Men jag har ff kramper i magen, o igår kväll diskuterade jag det med tanterna på målningen o en av dem frågade om jag var laktosintolerant. Mmm, det var jag, men inte haft känningar på massor av år. Men nu börjar jag misstänka att det kanske kan vara det. Så fr.o.m. idag utesluter jag laktos ur kosten. Gör detta på prov i ett par dagar, för att se om jag märker någon skillnad. O nu sitter jag här o funderar på vad jag ska äta till middag. Men det är ju så mycket jag inte får äta nu ju!!! SKITSVÅRT!!!!
Har ingen jättestor lust att köpa hem laktosfria mjölkprodukter, om det sen visar sig att kramperna inte ger med sig. Är ju så dyrt med "special"varor...

Var iaf ute på en löptur igår. Kändes skapligt bra, men magsmärtorna fanns där ändå. Idag skulle jag ha tränat på gymmet men jag har så ont o känner mig sliten i kroppen, så jag tog en vilodag... Får se hur jag känner mig imorgon om jag kan ge mig ut på en löptur, om jag hinner vill säga.
Ska till barnmottagningen med dottern vid lunch o sen på kvällen ska jag på information om dotterns skola. (Har blivit specialinbjuden 1 år tidigare, bara för att min lilla tjej redan är där 1 dag i veckan.) O däremellan ska allt annat hinnas med, med framförallt dottern o även våra vardagliga ting.

Nu ska jag ta o fixa till här hemma, så dottern får det som hon brukar ha det... Vi städar undan mycket av hennes saker när hon inte är hemma. Saknaden är stor ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0