Jodå!

Som jag misstänkte igår så har jag träningsvärk idag. I magen, ryggen o på insidan av låren. :-) Core-träning!!!

Idag har jag varit ute på en skön löptur, men det var dock rena isgatan så jag fick trippa försiktigt fram. Men solen som lyste gjorde turen alldels underbar!! Kändes som att våren är nära! :-) *tummen upp*

Efter dusch o styling så åkte jag till stan o handlade lite mat o så blev det en tur till Systembolaget. Mina föräldrar o brorsan ska komma hit på lördag. O då behöver jag nog ha ett glas vin eller två, i mig för att orka med dem ;-). Om inte annat så har jag det att skylla på om det går dåligt med spelandet. Vi ska äta tacos o sen spela Wii o så avslutar vi nog kvällen med lite kortspel, kan jag tro.

Imorgon är det dags att åka till gymmet o köra ett styrkepass igen! Har verkligen fastnat för träningen. Jag tycker det är sååå roligt nu!! Styrkan är dock inte lika kul som löpning, men jag kör med vibbträning när jag lessnat på styrkemaskinerna. ;-) Jag är ju en resultatmänniska o jag ser inte lika fint resultat med styrketräningen som med löpträningen o jag tror att det är därför jag tycker det är tråkigare med styrketräning. O så gillar jag ju fart o fläkt. O den känslan går ju inte riktigt att få vid styrkemaskinerna. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0