Internetstrul

Ber om ursäkt för att det inte kom något inlägg igår kväll. Hade ingen internetuppkoppling på hela kvällen.

Det gick iaf bra hos tandläkaren. Tog 10min sen var jag ute igen. :-)

När vi hade lämnat av dottern på korttids så åkte vi o veckohandlade. Sen var jag trött, hungrig o grinig så vi åkte hem o började med maten direkt..
Gjorde en egen variant av kycklingkebab i pitabröd. SÅÅÅ GOTT!!!! MUMS!!!
Hade lätt kunnat äta upp all mat själv, för så nedrans gott var det.

Resten av kvällen tillbringades liggandes i soffan o slötitta på TV:n. Kvällsmyste med lite glass o mörk choklad. :-)

Romantisk alla hjärtans dag va?! ;-)
Näe, det var skönt att bara vara hemma o inte göra något särskilt. Har alldeles för få såna barnfria dagar.

Idag fick vi en skön sovmorgon o nu har jag hunnit med frukost, läst "allas" bloggar o gjort lite research, så snart är det dags att packa väskan o sen åka till gymmet o träna i ca 2 timmar. GÖTT!!!!

På återseende!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det tar ett tag att läsa alla bloggar. Jag samlar bara på mig fler och fler! Tur att jag är föräldraledig! ;-) KRAM

2011-02-15 @ 14:06:58
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0