Inte min dag

Idag har det verkligen inte varit min dag...

Tankade bilen innan jag parkerade för att gå ner på stan o träna. Väl på Xv-centret inser jag att jag glömt plånboken i bilen, så det var bara att traska tilllbaka till bilen o hämta den. Men innan höll jag på att glömma nycklarna kvar i väskan som jag lämnade på centret... Typiskt snurriga jag!!! ;-)

Kom igång med träningen nästan på en gång. Först cyklade jag i 5min, sen gick jag 2min på bandet, innan jag sprang i 25min. Efter lite skitsnack o lunch så var det sen dags för core-passet. Åh så skönt o ge magen en rejäl omgång. Avslutade träningen idag med att köra 12*2 av alla styrkemaskiner. Skönt trött i musklerna efteråt.
När jag sen kom tillbaka till bilen så satt det en gul j-a p-bot på rutan. 400kr för att jag stått där för länge! :-(

Under dagens 1h 47min träning förbrände jag 593kcal. :-)
Det verkar inte som att jag kommer hinna åka något mer till xv-centret den här veckan. Men jag ska ge mig ut på en löptur på torsdag o så tänkte jag ägna mig åt träning på fredag kväll, när jag är helt ensam hemma. Dottern ska till korttids o så har jag kört iväg maken för att få lite egentid hemma. Det har jag i princip ALDRIG!!!
O sen blir det mer löpning o träning i helgen! Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0