Inspirationskväll

Ikväll har jag varit in till Xv-centret på inspirationskväll med tema mellanmål/kvällsmål.
Först pratade coach Camilla en stund o sen delades vi in i 5 lag o varje lag skulle göra varsitt mellanmål.
Intressanta mellanmål vi bjöds på! Fanns ju mycket gott att äta, som jag aldrig testat förut. Ska luska lite imorgon om man på något sätt kan få ingrediens-lista. För det var sånt tjatter i lokalen att det var svårt att höra när varje lag presenterade sitt mellanmål. Vet iaf att Camilla stod i bakgrunden o skrev lite... ;-)

Dock tycker jag ff att det är svårt med ett bra kvällsmål, som passar mig.

Några Xv:are här som kan ge tips om vad ni äter till kvällsmellis?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0