Hallelulja moment

Efter en mysig shoppingtur på Tuna Park så gav jag mig ut på en joggingvända. 30min jogging i snittempot 9km/h. :-D Har förbättrat tiden med ca 2min. Jag är oerhört glad åt att jag gav mig ut i em. Var lite av ett hallelulja moment när jag fick se tid o tempo... :-)

Mitt mål i veckodos av träning är 5timmar i veckan. Jag har 20min kvar att avverka. Antingen blir det en timmes promenad med dottern i rullstol eller så blir det ca 40min på motionscykeln imorgon.

Kvällen tillbringar vi framför TV:n. Så skönt när dottern har somnat att få sitta i lugn o ro med en kopp te o ikväll blir det nog lite choklad till jordgubbarna jag köpte igår. :-D
Förbrände 429kcal under joggingvändan o kan med "gott samvete" äta lite choklad för att lördagsmysa lite. Ingår ju inte i Xv-konceptet, men man måste ju kunna leva lite "lyx" oxå o då tar jag gärna lite choklad... ;-)
O även om jag ff har några kg att gå ner så gäller det att kunna hitta en livsstil som funkar livet ut. För jag vägrar att hålla på att gå upp o ner o upp o ner igen. Nu ska jag finna en bra balans.

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0