Gap o skrik

Dottern har varit rent ut sagt förjävlig idag. Har skrikit sig igenom dagen! Hon var snäll en stund på em så jag hann vila öronen lite o sen satte hon igång o skrika igen.
Vi misstänker att hon har magknip, men det är som sagt bara misstankar. Lider så med henne eftersom att hon inte kan tala om vad som är fel, utan vi kan ju bara chansa o försöka med massor av olika saker för att få henne nöjd.

Detta har gjort att jag inte ätit något sen semlan, o nu är jag HUNGRIG!!!!! Men jag har noll ork till att laga mat o vi har inga matlådor i frysen, så maken sticker iväg o handlar någon mat sen, när dottern somnat. Så dagens kcal-intag blir alldeles för stor.... :-(

Måste bryta denna onda spiral!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0