Fredag kväll

Ännu en dag har gått, i rasande fort tempo! ;-)

Träningen gick bra. Klarade övningarna riktigt bra idag o är "stolt" över mig själv.
Hann med lunch, dusch och städning innan vi fick besök. O som jag misstänkte så reagerade han på min viktminskning. Så skoj!! Det är det absolut roligaste med resan, att få kommentarer av såna man inte träffat på länge. :-D

Imorgon ska jag ge mig ut på en löptur innan vi får besök igen. Men denna gång är det svägerskan med pojkvän som kommer o grattar dottern som ju fyllde år för snart 1 månad sen.
Så himla gott att ha helgens städning redan avklarad. Det gör ju att vi får en lugn fm imorgon.

Nu ska jag fortsätta kolla på Let´s Dance. O drömma mig bort till morgondagens löptur. Det är verkligen bland det bästa jag vet!!

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0