Fokus

Har haft fokus på annat än bloggen ett par dagar nu o det ber jag om ursäkt för.
Inte så lätt att hinna med allt man vill, när man bara har 24 timmar per dygn.

Jag har inte riktigt hittat tillbaka från slybuskarna än, men jag är liiite närmare vägen.

Igår var jag till Xv-centret o körde ett core-pass. Så skönt! O Emelie, du är toppen!!!

Äntligen, så blev vårt vardagsrum klart igår. Efter vattenläckan vi hade jan-10... Snabba ryck, NEJ!!! Men igår var iaf målarna här o tapetserade o målade klart. Så nu i helgen ska vi försöka göra rummet klart. Sätta upp gardinerna igen o kanske få upp någon tavla på våra kala väggar. ;-) Men jag har lite beslutsångest om hur jag vill ha det. Har ju aldrig haft några tavlor på dessa väggar o tycker det är svårt att få till det så det blir bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0