En bra dag

Det här har varit en bra dag på många sätt.

Har haft besök av min mamma. Hon hade barnbarns-abstinens som hon kallar det... :-)
O så har dottern o jag varit ute på en timmes promenad, 6km. Sen har dottern duschats o fått ny knapp på magen o så har vi lagat en fantastiskt god köttfärssås till middag.

Hittills har jag fått ihop 340 träningsminuter, men jag ska försöka få till lite core ikväll o hoppas iaf på 20min till. Vore supernice att träna 6 timmar den här tuffa veckan. :-)

Ska räkna lite på hur mycket kcal jag har stoppat i mig idag. Beroende på om jag ska lyxa till det med kesella till kvällsmål eller om det blir lite keso o makrill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0