Dagen i Xv-anda

Känner att det inte blivit så mycket bloggande vad gäller Xtravaganza, på sistone. Idag tänkte jag vara lite duktig. ;-)

Måste bara få börja detta inlägg med att tala om att jag inte tror att mina magsmärtor beror på laktosintolerans. Jag misstänker att det antingen beror på kvinnomagen eller oxå orolig mage, för allt som ligger på mina axlar, vad gäller op, dotterns sysselsättning i höst o även om jag får plugga...

Så, back to Xv!

Om jag ska utgå från Xtravaganzas fyra ledstjärnor.

God energi: Inte särskilt god. Pga misstankarna om laktosintolerans så har jag ju velat undvika mjölkprodukter helt. O jag har heller inte velat lägga pengar på laktosfria produkter, när jag ännu inte är säker på att magsmärtorna beror på det. Ganska tråkig mat, när man inte får äta mjölkprodukter..

Rörelseglädje: 33min skön joggingvända!! (Körde ett lugnt pass idag,). Hade massor av energi kvar när jag kom hem. Så nu är jag positiv inför nästa vända, som blir tuffare. Var väldigt slut efter förra passet o det känns inte bra, när man vet att passen blir tuffare o tuffare för varje gång.

Mental näring: Joggingvändan & dagens underbara väder.

Mental träning: Lyssna på Cd-skivan, spår 8. Vi har en chokladkaka ligger i skåpet. Den ropar på mig, men jag försöker ignorera ropen. Än så länge har det gått BRA!!! :-)

Nu ska jag strax ge dottern mediciner, sen ska jag gå o sova, för det är min natt i natt.

God nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0