Bildbevis

Har haft en alldeles underbar fredagkväll ensam!
Skjutsade in dottern till korttids o sen hem o plocka undan alla dotterns grejor. O sen!!! Då tränade jag i 95min ungefär. 50min till Blossom-DVD:erna o sen 40min på motionscykeln o så avslutade jag med ca 5min träning av rygg, mage o bröst...
Cirkus 500kcal brände jag bort!!

                                                  

Visst syns det att jag suttit på cykeln o svettats?? Men ack så skönt det var o jag är lycklig nu över att ha fått till träningen bra idag. Dvd:erna var dock en besvikelse, men det skrev jag ju om i förra inlägget så det tänker jag inte ta upp här igen.

Nu väntar jag bara på maken som är på väg hem, så fredagsmyset blir fullständigt! Vi lever ju så tätt så det MÄRKS när han inte är hemma. Något som saknas!!!

Ha en fortsatt bra fredagkväll!!
Kram o god natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att du har tränat! KRAM

2011-02-19 @ 22:49:33
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0