Återkommande

Säger som så många gånger tidigare... Vart tar tiden vägen??
Gårdagen löpte på i ett rasande tempo. Efter den sköna löparturen o en ännu skönare dusch så packade jag dotterns korttids-väska o vek lite tvätt o så. Sen åkte vi in med dottern o svängde förbi affären på hemvägen. Det var nämligen panik-läge här hemma. Kesellan var slut. ;-)

Hem o laga mat o äta o sen åkte jag till Flen o gjorde så gott som färdigt inför Öppet Hus på lördag. :-) Hann med att snacka lite skit oxå... En reporter från tidningen Folket var där för att göra ett reportage o fotade en hel del. Så imorgon finns det en risk att jag är med på bild i tidningen. När jag som bäst sitter o gör ett makramé-armband.

Den här dagen har oxå bara rusat iväg. Iofs så kan det ju bero på att dagen gått i Xtravaganza-stil.
Kl 11 var vi på Hemköp o fick lite info om bra matval. O sen kl 12 var det dags för träning. Tog det lite lugnt då. 10min crosstrainer o sen lite vibbträning. Efter det så tog jag en XtraRTD. O sen var det dags för ett core-pass. Härligt!!! O när det passet var slut så hoppade jag upp på en motionscykel i 20min o sen stod jag på crosstrainern i 20min. Sen väntade en härlig dusch. Jag avslutade mitt besök på Xtravaganza med att ligga i massagestolen i 15min. <3
Nu känner jag mig rätt mör i kroppen, men på ett skönt sätt. Förbrände 540kcal på dagens "pass". Effektiv träning i 1h 40min.

Förmodar att jag kommer känna av musklerna imorgon... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0