Valborg

Det här har inte varit någon bra dag! Jag är sjuk o är på uruselt humör. Beror säkerligen på att jag inte mår bra o inte har någon energi. Vill helst ligga o sova! Är genomförkyld o har ont o det kliar i halsen.

O så är det ju dags att sammanfatta månaden.

Vad gäller de goda energierna, så har jag hamnat UR fas. Måste ta tag i det o se till så att jag kommer i mål igen!

Rörelseglädjen har jag lyckats bra med. Sprungit min första mil, som jag satte som mål redan i höstas, att innan 1 maj ska jag orka springa 1 mil. *tummen upp för det*

Mentala träningen har oxå fallit bort lite. Måste ta tag i det oxå.

Den mentala näringen har iaf inte blivit sämre. Det sista roliga är ju: Erbjudandet, helt fantastiskt kul o det kommer jag leva läääänge på.

En anledning till att april inte varit någon toppenbra månad, tror o hoppas jag beror på att maken börjat jobba o att jag haft svårt (Emelie läs:ovant) för att få till bra rutiner när jag är ensam hemma med dottern. Hon styr sin mor med järnhand.

Maj månad kommer innebära goda energier o mental träning, så jag klarar av de utmaningar jag kommer stöta på. :-)

Nu ska jag ta mig en god kopp kaffe o sällskapa med maken!

God kväll o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0