Ute-dag

Efter en lång o skön sovmorgon så var frukosten oerhört uppskattad. Efter dottern ätit sitt fm-mål så gick hela familjen ut på en promenad i det fina vädret. 1h 20min promenerade vi o sen började vi göra fint på tomten. Kl 18 gick jag in o då hade vi plockat fram våra 2 trädgårdsgrupper o så har jag krattat gräsmattorna på framsidan o samtidigt som jag krattade så eldade vi upp alla de nedrans löv som föll i höstas. O när jag gick in petade jag i de sista korgarna löv i tunnan.Tror att jag fick ihop ca 20 korgar med löv o då är det ju tyvärr så att jag inte är färdig än...
Men fint blev det iaf! O nu är jag lagom mör i kroppen, framförallt har mina händer börjat strejka efter dagens krattande.
Underbart med våren! ;-)

Så nu ska jag lägga mig på soffan o slappa, med gott samvete!!

Hörs igen imorgon!
Kram o nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0