Surfar på vågen

Hej o hå!!!
Vad jag är lycklig nu!
Har fått ett jättefint erbjudande, som jag nog snart kan berätta för er om. Men om de blir som vi "fantiserat" om, så kommer det bli en verklig utmaning för mig. Jag är så lycklig över att få den här chansen.

Det enda som fattas innan jag kan berätta mer för er, är att jag måste lösa någon som tar hand om min lilla dotter, när jag ska utbildas inför uppdraget. Har löst det till 90%, väntar bara på svar från kommunens LSS-handläggare.

O detta positiva har även gjort att jag fått en liten nytändning till livet! Är pigg o glad o sprallig o nu jäklar ska målvikten nås!! Innan juli månads slut ska jag vara i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0