Snälla, Hjälp!!

Usch vad jag mår piss. Har verkligen NOLL energi. Promenaden med dottern o hunden var asjobbig o jag vill bara gå o sova!! Tur att jag är själv hemma, för jag är inte rolig!! Är sur o grinig o hatar att må så här.

Idag har jag fått kväljningar av både frukost o lunchen. Lunchen fick jag inte ens i mig. Det sade STOPP!!

Varför?! Jag vill detta så j-a mycket! Hoppas det bara är idag, för så här kan jag ju inte må i 3 veckor till.
Vet inte om jag skrivit det här, men jag har bestämt mig för att köra helfart i 4 veckor. 5 dagar avklarade. 6:e idag...

Återstår att se hur jag mår imorgon, om jag trappar upp i helgen eller orkar fortsätta ett tag till.

BLÄ!!! Vill må bra o ha energi över till att iaf orka med att vara glad!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Men du gumman.. Varför tar du inte och prövar Isodieten istället?

Du kommer vara piggare, du får tugga, äta god mat, väääärldens godaste pannkakor till frulle (om du vill) OCH det viktigaste av allt... Du pallar träna!



Jag har inte mått dåligt en enda ggn under mina veckor med iso..



Det finns på deras sida på Facebook en länk där man får 2 veckor gratis, typ prova på. Varför inte göra det?

Visst i början kostar det lite att köpa hem det man inte har men nu är det bara att komplettera med de färska varorna. Och din man kommer äääääälska maten. Tro mig.



Nu menar jag inte att du ska ge upp men jag har tyvärr inte så stor tilltro till pulverdieter, speciellt inte när man inte är så stor, vilket du inte är och när man tränar. För det du gör när du tränar och går på en sån diet är att du bara bryter ner kroppen. Kroppen pallar inte att bygga muskler om den inte får energi till det. Då tar den av den energin som finns i din kropp vilket är dina muskler och då försvinner det du jobbat så hårt för.



Och skulle du nu lyda mitt råd och testa Iso ett tag så se det inte som ett nederlag utan att du lyssnar på kroppen (och mig) och gör allt för att den ska må bra och vara glad och så att du orkar med lilla fröken och att du kan njuta av våren som kommer.



Upp med hakan.. Du har gjort det förut och klarat det. Vill du så finns det inga hinder. Glöm aldrig hur stark och tålmodig du är!



Många kramar L



2011-04-13 @ 18:09:06
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0