Påskdag

Idag har vi haft en ute-dag igen. Efter att jag o dottern skjutsat iväg pappsen till jobbet, så vägrade hon att "gå" in o sova. Bara gnällde o skrek, så vi gick ut igen o sen dess har vi varit ute.
På em kom svägerskan med pojkvän över en snabbis. Skulle lämna däcken till nya bilen. O sen körde vi in lilla sessan till korttids. O när vi kom hem så startade vi igång grillen direkt. Jag tog mig ett glas vin o njöt av tystnaden o lugnet. Efter maten satt jag o maken i solen o bara pratade om ditt o datt o ingenting. Sååå mysigt! Sällan vi sitter ner lugnt o skönt o bara pratar...
O nu ikväll har jag tagit mig ett glas vin till o bara njuter av fågelsången o det underbara vädret o få höra flaggan piska i vinden, ger en sån härlig känsla i mig.
Som ni märker så har jag bara myst sen vi lämnade dottern på korttids. Var faktiskt riktigt skönt o jag behövde det verkligen! :-)

Imorgon är en annan dag o då ska vi till Örebro. Jag ska till löplabbet o prova ut nya löpardojjor. :-D Sen blir det en tur till Marieberg. Bara maken o jag. En dag som fylls med mysig tid tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0