Påsk-hysteri

Idag har jag hunnit med att putsa 4 av våra 15 fönster på nedervåningen. Alla utom 2 är såna som ska putsas emellan oxå. Inget roligt arbete, men skönt när det är gjort, så jag började idag o hoppas få fortsätta med några fler fönster imorgon. :-)
Min mamma har varit här o hälsat på o så tog hon med dottern ut på en promenad så jag fick putsa ifred. Helt underbart!! O sen var vi ute resten av em. Myste i solen!!

O ikväll har jag varit till stan o uträttat en massa ärenden. Lämnat tillbaka dotterns skor jag köpte igår. Varit till en annan skoaffär o köpt andra skor till henne. O så hämtade jag ut klädpaketet. O så avslutade jag kvällen i stan med att handla. Shit vad folk det var i affären o vilken j-a hysteri!!! Är påsken verkligen så märkvärdig?? Vi har inget särskilt inplanerat för helgen alls..

Rörelseglädjen har blivit lidande idag. Men jag satsar på en skön joggingvända imorgon. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0