Onsdagsaktiviteter

Ja, idag är sista dagen vi är barnlediga för den här veckan. Så jag ska försöka arbeta undan lite idag.

* Jag ska skriva ansökan till utbildningen, så jag sen bara behöver vänta tills jag får arb.givar-intyget.
* O så ska jag förbereda maten o diska upp det som står i hon.
* Tvätten ska vikas.
* Snabeldraken ska fram o arbetas med.
* Sen ska allt plockas fram som dottern behöver ha.
* O så ska jag avsluta min lediga tid med att åka o handla innan jag hämtar hem vår sessa.

Någon som är sugen på att göra jobbet åt mig? ;-)

Ska snabba på lite nu, så jag förhoppningsvis hinner med ett core-pass oxå. O en dusch o lite styling. ;-)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0