Nästan för lugnt

Efter mitt lilla hundbesök så satte jag upp 2 tavlor i vardagsrummet o så hjälptes maken o jag åt att fixa upp en rullgardin i ena köksfönstret.
Det är ju smidigt med rullgardiner som man kan anpassa bredden på själva, men jobbigt att fixa det.. Men nu sitter iaf min fina rullgardin på plats. Skönt eftersom vi har morgonsolen i det fönstret. Blir så himla varmt o obekvämt att sitta vid bordet o äta frukost, plus att det ger lite insynsskydd för sommargästerna. Ibland vill man bara vara själva o inte ha insyn o då passar den här fina rullgardinen utmärkt.

Jag känner nu, när jag sitter här att jag är väldigt trött, men o andra sidan är det väldigt tyst o lugnt oxå. Maken är ute o släpar med ris, så jag hör t.o.m. frysboxen som ändå står 1 trappa upp. Dags att sätta igång med något så jag inte somnar snart...

Men först... Bildbevis på vad jag åstadkommit idag.

Tavlorna:                                                                    Rullgardinen:
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0