Myyysfredag

Vilken fantastisk dag jag haft förutom samtalet med Södertälje Sjukhus.
Har sovit med dottern i natt. Hon vaknade o vägrade somna om redan kl 5 så då startade dagen här. Vid halv sju väckte jag maken så han fick ta över dottern. För jag ville åka o handla direkt när affären öppnade.

När jag kom hem hade dottern vaknat från sin middagsvila o var pigg o glad. O så hade jag sån tur att maken tog med sig henne ut, så jag fick lite "egentid" idag. SKÖNT!!! Den tillbringade jag med att laga en ny maträtt. Fläskfilé Baconbus hette den. God, men stark. Hittade receptet på matklubben.se

Em har tillbringats med dottern. Maken har åkt iväg o jobba. Har han tur är han hemma igen till kl 21. :-)

Måste bara få säga att det är fantastiskt gott med mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0