Min prins har kommit

Idag har lilla Lozzo kommit till oss. En liten vovve som ska vara här tills på torsdag. Direkt de kom så gick vi på en timmes promenad. Vad skönt det var ute, trots blåsten.

Dottern har inte varit på så bra humör idag, så jag har mest suttit med henne i soffan känns det som, så en promenad gjorde susen för både kropp o knopp.

Detta är ju dag 2 på helfarten o jag kan ju bara säga att det har varit tufft idag. Ont i huvudet, hungrig o rastlös är några ord som beskriver mig bra idag.

Hoppas det känns liiite lättare imorgon. Men jag är ändå beredd på att det kan vara tuffare. 3-5e dagen brukar vara värst för mig... :-( Men hoppet är det sista som överger mig!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0