Måndagskväll o full rulle

Började den här dagen med att baka. Sen åkte vi till korttids o hade möte med en resurs-samordnare. Efter det har vi varit till Örebro. Maken ville titta på o provköra en traktor o jag lockades med, för att vi sen gick på Mariebergs Köpcentrum. Fikade o gick i butikerna. Det enda som jag inhandlade var en till Sport-BH. Har länge gnällt om att jag bara har 1 men nu har jag 2 att slita på. Dock är det snart dags att byta ut min gamla så jag istället har 2 nya fräscha.

Som ni säkert har lagt märke till så har jag inte bloggat ihjäl mig nu i helgen o speciellt inte idag. Men vi har varit/är barnlediga tills imorgon o detta är vår sista lediga vardag tillsammans. Om 1 vecka har ju maken börjat jobba. Så idag har vi ägnat oss åt att mysa o vara med varandra. :-)
Vi har verkligen gjort det oxå. O nu ska jag bege mig till soffan o fortsätta med det!

Hörs igen imorgon!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0