Mål med träningen

Jag har som vanligt lite svårt med det här... Ni börjar bli vana vid det nu va?? ;-)

Ett av målen med min träning genom åren har varit att gå ner i vikt. Nu är jag snubblande nära att klara av det målet.

Så jag har "blivit tvungen" att omformulera mitt mål med träningen.
Jag tränar för att kanske/förhoppningsvis få en fin kropp som är stark o som kommer klara av de påfrestningar jag utsätter den för.
Blir många tunga lyft varje dag, pga dottern. Inväntar lyft o hoppas den kommer snart. O så alla tokiga upptåg jag får för mig. En liten dröm som jag har är att utföra en tjejklassiker. Återstår att se hur min fot kommer må efter op. Förhoppningen är ju självklart att jag ska slippa ha ont o att jag kommer få en fot som klarar av all träning som behövs för tjejklassikern.
O nu senaste månaderna har en tanke grott om att kanske om några år framöver genomföra ett marathon, iaf en halvmara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0