Låååångfredag

Usch ja, vilken lång fredag det här blir.
Dottern vill varken se eller höra sin mor. :-( Det var jag som gick upp med henne imorse o hon var lika snäll som hon brukar, men sen efter middagsvilan när pappa fanns i närheten så duger jag inte alls.
Detta har gjort att jag inte mår något bra idag, i dubbel bemärkelse. Dels för att jag inte duger åt dottern idag o så för att jag ätit skräp. Kladdkaka med vispgrädde, som egentligen inte ens var särskilt god. Måste få ett slut på mitt känsloätande, för annars kommer jag aldrig kunna leva i resultatet....

Mina föräldrar har varit här idag o hämtat hem sin husvagn o de var så gulliga o tog hand om dottern så jag fick lite lugn o ro. O sen de åkte har maken haft henne med sig så jag har faktiskt varit slö idag o suttit i solen i bara bh o shorts. Alldeles underbart att få lite färg på sig. Behövs inför sommaren. Vill vara brun o fräsch då!!! :-)
(Om inte annat så vill jag vara snygg i de kläder jag ska ha på mig på de bröllop jag ska på i sommar. De är i början på sommaren o då gäller det att passa på att sola nu, när tillfälle ges. Kläderna är inte snygga på mig om jag inte fått lite solbränna.)

Nu ska jag passa på att börja med maten, innan monstret kommer in o skriker igen...

Hoppas ni alla har en bättre fredag än mig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0