Jo men visst

Den svenska sjukvården är bra lustig...
Har nu pratat med ortopedmottagningen på Mälarsjukhuset. O enligt den kvinnan jag pratade med idag så har jag pratat med en av hennes manliga kollegor o kommit överens om att bli skickad till Karolinska i Huddinge. När då?? Jag har inte hört något alls från ortopeden sen jag ringde dit i slutet på februari, då  jag dessutom pratade med en kvinna.
Inte gör det mig något, men nu går jag åter igen o väntar på telefonsamtal, dock från Huddinge. Har ringt upp dem o de skulle återkomma vid 11:10 idag, så jag hoppas de gör det.
Nu verkar det ju som att det blir lite ännu mer krångel. Nu är det inte bara till o från Eskilstuna jag behöver skjuts, utan från Sthlm. Dit kan jag väl ta mig själv, bara det går tåg...
Vill iaf prata med dem om de har någon uppfattning om när op kommer ske. För med min familjesituation behöver jag info tidigt...

Gah, vad besviken o irriterad jag är nu. Har absolut ingen att prata med just nu heller. Därför svamlar jag här... Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0