Inget bra alls!

F-N!!!
Jag börjar bli förkyld. Jag har inte tid med det nu. Vill ju kunna träna så mycket som möjligt nu inför kvartsmaran i början på juni.
Maken brukar alltid ta ett glas whisky när han känner sig krasslig.Dagen efter mår han bra igen. O jag har provat whisky i det syftet 1 gång utan bra resultat, men jag gav det 1 chans till ikväll. Det enda som hände var att jag blev onykter. :-( Svettas inte alls. Vet ni hur oansvarig jag känner mig som förälder?! Ensam hemma med dottern o jag har så grymt dåligt samvete för att jag är onykter. Iofs så sover hon bra ikväll, men ändå!!! USCH!!!

Men jag hoppas ändå att whiskyn har någon effekt så jag kan springa imorgon innan min mamma o bror kommer hit o ska hjälpa oss. Mamma ska ta hand om vår dotter o vi andra ska plocka fram virke inför takbytet som vi ska göra nästa helg.
O vem vill vara sjuk när man ska arbeta?! :-(

Näe, känner att detta är mest svammel, så jag skickar iväg inlägget innan det spårar ur helt, pga onykterheten. *skäms*

Ha en trevlig fredagkväll. Jag ska spraya näsan o sen bädda ner mig i soffan! ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0