Icke fullt fantastisk

Har inte haft en bra natt..
Dels så har jag ont i lederna, tror att det beror på gårdagens kebab. :-(
Min lilla sessa väckte mig redan kl 2:30 o sen har hon sovit ganska dåligt. Så jag har inte fått särskilt många timmars sömn i natt. Hoppas att hon vill sova ganska snart. Så att jag kan sova med henne, innan Hjälpis-killarna kommer med liften. Ska bli spännande att se hur mycket plats den tar. Alla är sååå mycket emot dem för att de är otympliga.

Maken jobbar idag oxå, heldag vad det verkade som. Han ska åka o lossa det han lastade igår o sen blir det bilvård resten av dagen. Lastbilen ska städas o ev tvättas om han hinner. Han behövde egentligen inte jobba idag, men han känner sig lite stressad över att det snart är Stockholms-dags o då vill han få så mycket kranvana som möjligt innan... Vart man får kranvana vid bilvård vet jag dock inte. ;-)

Men skönt att få en lugn dag hemma själva, jag o dottern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0