Glömt att tala om!

Jag har ju glömt att skriva här att jag kör igång med helfart imorgon.

Hade ju tänkt börja på måndag när maken börjar jobba. Men har tänkt till o kör igång imorgon. Då borde jag ha kommit in i ketosen till på måndag så jag förhoppningsvis är pigg o glad, när jag ska ha dottern o lilla vovvsingen själv.

Blir perfekt imorgon när jag ska till A o "fika". Vi kanske istället skakar tillsammans. :-)

Min förhoppning är att jag ska klara av 3-4veckor på helfart den här gången. Allra helst 4 veckor! O det betyder att jag går på helfart över påsk. :-) Skönt att slippa göra val!!! O få dåligt samvete för att jag ätit godis. För det vet jag att jag inte kunnat motstå om jag kört halvfart över påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0