Framskjutet

Blev ingen joggingtur idag.
Lämnandet av dottern på korttids gick bra o sen åkte jag o handlade inför dagens middag (grillning). O sen åkte jag o hämtade upp maken på jobbet o så åkte vi till bolaget o införskaffade lite alkohol inför påskhelgen o vårens o försommarens galej. :-)

När vi kom hem så startade vi igång med maten direkt o sen har vi diskuterat semestern o nu är jag alldeles för trött för att ge mig ut.Skulle iofs kunna ge mig ut nu, men jag har lovat mig själv att ta vara på mig själv när dottern är på korttids o då är inte en stressad joggingrunda något att tänka på.

Imorgon fm ska jag dock ge mig ut. Åh, vad skönt det ska bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0