Första ensamma dagen.

Idag har maken börjat jobba, efter att ha varit hemma med mig o dottern i nästan 2 år.
O jag kan lätt säga att jag haft häcken full.
Besikta släpkärran var dagens första göromål. Min mamma kom o passade dottern o vovven. Det hade gått jättebra. Mamma klarade t.o.m. att starta igång maten. (Dottern får sondnäring, i knapp på magen.)

Vid lunch gick vi en 5km-promenad, i lugnt tempo. Då när jag var ute o gick kom jag på att jag glömde frukosten imorse. Inte undra på att jag tyckte promenaden var jobbig o att magen kurrade.

Efter telefonsamtal med dotterns läkare så åkte vi till stan. Skulle hämta ut medicin till dottern o sen lämnade jag upp henne till korttids. Därefter blev det ett kort besök på Xv-centret o sen snabbt vidare o hämta keramikvätte o sen därifrån till Tuna Park o snackade lite med bästa Anna! ;-) Är så glad för din skull vännen!
Råkade gå in på Gina Tricot oxå o rätt som det var så hoppade en kofta upp på min arm så jag var tvungen att köpa den. ;-) Har letat ett tag nu efter en svart kort kofta. O den här var helt perfekt. Ska bara byta knapparna, kanske.

Väl hemma igen så käkade maken o jag drack en RTD. Sen tog vi med oss Lozzo ut på ännu en 5km-promenad. :-)

O nu har vi landat i soffan. Så skönt att få en barnledig kväll o jag ska faktiskt snart gå o sova. Är trött som få!!

Först ska jag bara skriva "En tanke om dagen".

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack allra bästa Madde! Du är verkligen till stooor hjälp för mig.



Kram!

2011-04-14 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0