Favoritövning

Nu, idag var det ganska enkelt. Med betoning på ganska.
Vet vilken övning jag gillar allra mest, men vad den heter har jag ingen aning om... Måste googla lite så återkommer jag. :-)

EDIT: Hittar inget på google. Men har heller inte tålamod till att leta så mycket. Men jag förklarar övningen så kanske någon vänlig själ vill tala om vad övningen heter..
Man ligger iaf på rygg. Balansbollen håller man fast mellan fötterna (med fötterna såklart) o så lyfter man benen upp mot taket o sänker igen o så håller man på upp o ner upp o ner... ;-) Fattar ni??

EDIT II: Min coach har kommenterat inlägget. Övningen heter Benlyft med boll. Enkelt, borde ju t.o.m. jag fattat... Tack snälla Emelie för hjälpen!!

Känns grymt i magen o lite i ryggen oxå. Underbar!!!

Kommentarer
Postat av: Coachen emelie

Hej Madde!

Övningen kallas benlyft med boll.

Ha en trevlig helg!

Kram Emelie

2011-04-07 @ 15:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0