Fantastiskt

Den här dagen kommer jag minnas läääänge!

Idag har jag sprungit (joggat) 1 mil, den första hela milen i mitt liv!! ;-)
Tog 1h 11min 38sek. Gick som ni märker inte jättefort. Men jag är så nöjd!!!
Nya skorna var alldeles underbara att springa i. Längtar efter många fler mil!!
Efter milen så var jag hemma o tog det lugnt ett tag, sen åkte jag in till Xtravaganza o körde ett styrkepass. 1200kcal har jag förbränt idag!! Wohoo!!

O så har jag idag fått ett roligt erbjudande o tackat ja, men jag vill inte skriva mer förrän det blir officiellt. Känns jättekul o spännande!! Men än är ju inte alla bitar på plats o det behöver de bli innan jag yttrar mig mer. Så, stay in touch!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Tilda - 11 år och löpare.

Jag tränar milen flera gånger i veckan. En mil i terräng springer jag på 50 minuter. :)

Ha det bra!

2011-04-26 @ 16:42:03
URL: http://tildalundstroom.blogg.se/
Postat av: Anna

Jäklar anamma va duktig du är!!!

Stolt över dig, du är bäst!



Och du, jag håller alla tummar och tår STENHÅRT!!!



Puss till dig.

2011-04-26 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0