Ett fint idrottsminne

Nu gnuggas geniknölarna ska ni veta. Kommer inte på något på en gång, så jag har "sugit lite på karamellen".

Mina långa cykelturer med pappa, får det nog bli, även om en cykeltur kanske inte räknas till idrott, men det var iaf bra motion o mysigt.
Några ggr per sommar när jag var yngre gav vi oss av på cykelturer. Blev några milper tur o jag minns det bara som roligt o mysigt.
Detta är något jag skulle ha velat dela med mig av till mitt barn. Men det går ju tyvärr inte. O det gör lite ont i hjärtat faktiskt.

Vi cyklade hemifrån oss o så runt in till stan o till andra delar av stan o så stannade vi o tog en liten paus vid någon kiosk eller liknande. Var det soligt o fint väder så tog vi varsin glass o sen fortsatte vi cykla... Cykelturerna tog väl ca 4 timmar. Detta är något som jag ofta tänker på, speciellt nu på våren, när jag känner att värmen kommer o saknaden efter cykeln är stor.

Att få fin kvalitetstid med sina barn, behöver inte kosta pengar!!

Jag ska bli bättre på att motionera på cykeln. För det är så otroligt skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0