En händelserik dag, kanske

Långfredagen är förbi, tack o lov!

Nu är det ju självaste påskafton istället o idag ska jag göra några saker jag aldrig gjort på påskafton tidigare.
* För det första så ska jag ge mig ut på en löptur. 5,3km är siktet inställt på idag. 
* O så ska jag INTE äta godis. Vill få en smal o snygg kropp o då passar inte godis in i beteendet.
* Jag ska köra makens gula älskare (traktorgrävare). Vi ska lasta i ett par STOOOORA men korta stockar i frontskoppan o köra ner dem till vedbacken. O är dottern lika mamma-anti idag som igår så kör jag några lass med veden oxå. Lite kul att spaka timmerkranen!! :-)

Blir det någon tid över så ska jag om jag får, sitta i solen o få lite mer färg på kroppen. Bara det, gör att jag känner mig mycket fräschare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0