Beslutsångest

Jag har ägnat kvällen åt att fundera.

Ska jag börja på helfart på måndag eller tidigare? Skulle ju trots allt vara skönt att ha kommit in i ketosen redan när maken börjar jobba. De första dagarna behöver jag ha lite lugnt o stilla. Vet att jag under de 2 tidigare helfartsperioder sovit en del de första dagarna. Säkert främst för att slippa känna hunger...

Det lutar åt att jag börjar typ på torsdag o då kan även jag o A peppa varandra på fredag, när vi ska dejta... Är inte många gånger som jag åker bort till en vän o tar med mig dottern. Men på fredag sker det. O jag hoppas att lilla sessan sköter sig så vi hinner snacka lite skit... :-)
Jag har känt A sen -03 o tyvärr är det så att vi träffas alltför sällan, men när det väl sker har vi inga problem med att få tiden att gå.  ;-)
Något jag ofta tänker på att hon var den första av våra vänner som fick träffa vår lilla sessa. O om jag inte missminner helt fel så var hon oxå den enda vi tillät komma upp till sjukhuset o hälsa på oss.

Under morgondagen hoppas jag att jag har bestämt mig för hur jag ska göra med helfarten o när jag ska starta. Dessutom ska jag planera in träningen i förväg. O bestämma när jag ska träna vad. Kommer sikta in mig på promenader o styrketräning nu under helfartsveckorna. En o annan löparvända hoppas jag orka med, men fokus ligger främst på att få mer muskler!
Så att vi ska vara hundvakt nästan 1 vecka med start på lördag är bara positivt. Tänk vad många promenader jag "tvingas" ut på. :-)

O&O!

Kram o God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt du är Madde! Så glad att jag lärt känna dig och din fina familj!



Kram, ser fram emot fredag...;0)

2011-04-06 @ 19:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0