Äntligen tisdag & telefonsamtal.

Ska bli skönt att få tillbaka sitt vanliga liv igen. Helgerna utan dottern är både bra o dåligt. Det bra är att vi hinner göra saker, som vi inte kan göra med henne. Det dåliga är att vi nästan alltid har för mycket att göra o rutiner existerar inte när hon inte är hemma. Jag antar att det beror på att det är så INRUTAT när hon är hemma, att vi släpper alla spärrar när vi är själva.

Sitter just nu i skrivande stund o väntar på 2 telefonsamtal. Ett från barnmottagningen o det andra från ortopedmottagningen. Måste få tag i dotterns läkare o höra hur det gått med medicinreceptet som läkemedelsverket måste godkänna innan vi får det utskrivet.  Annars får han skriva ut ett annat preparat, så vi slipper betala 163kr/v i fortsättningen, för det är verkligen inget roligt. Nu när den möjligheten finns så är jag glad om vi inte behöver betala. Har vi ju redan gjort i över 2 år, betalat alltså.

Väntar ju oxå på att de ska ringa från ortopedmottagningens planeringspersonal, för att höra om de kan säga något om när op kommer ske. Börjar bli nervös över om vi kommer få ihop familjelivet o hur min sommar kommer se ut. Dessutom är jag lite besviken o sur över att de inte har svarat på mina 2 mail, jag skickade i början o slutet på mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0