Alone

Jag är nu ensam hemma o NJUUUUUTER!!!
Dottern är på korttids över helgen o maken arbetar.
Jag har graverat 2 glas o nu slappar jag i soffan. Det är så skönt att vara själv!! Tror att det här är 2:a kvällen i år som jag är själv hemma. Nej förresten 3:e, men jag har varit borta 1 kvälll.

Imorse var jag in till Xv-centret o handlade en veckoförbrukning med shakes o sen var jag o hälsa på väärldens bästa Anna på jobbet. Tack för en trevlig morgonstund!! O jag önskar dig stort Lycka till med vad som komma ska!! ;-)

För övrigt har inte hänt så mycket mer än att jag o dottern var till apoteket o sen handlade vi lite innan jag skjutsade henne till korttids.

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag går över på helfart igen. Ska försöka lära mig att dricka andra shakes än bara choklad o chokladtoffee. Tror att det blir lite för långrandigt att dricka bara de 2 smakerna i kanske 4 veckor. Kan inte garantera att jag lyckas men jag ska iaf försöka.

Näe, nu ska jag fortsätta njuta av ensamheten, med en kopp te! Hoppas ni får en lika underbar fredagkväll som mig.

Kramelikramis

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack allra sötaste Madde. Ska nog gå bra. Vet ju att jag har världens bästa backup...;0)



Kram, kram.

2011-04-03 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0