Stunden har kommit

Idag är min första dag med Xv.
Har ju skrivit att jag ska betygsätta de olika shakesen o det kommer jag oxå att att göra med sifferskalan 0-10. 0 är BLÄÄÄ och 10 är SUPERB.

Som min allra första måltid tog jag en jordgubbs-shake. Inget större fel på smaken, MEN konsistensen o klumparna. URK!!! Den slemmiga konsistensen fick mig att kvälja 2 ggr. Måste späda ut den med mer vatten, tror jag för att den ska bli drickbar. Ganska så smaklös, med en liten touch av jordgubb bara. Får betyg 4. Får se om det höjs, när jag nästa gång späder med mer vatten.

Hittills känns det ganska bra! Har druckit drygt en halvliter vatten. Ska pimpla i mig lite mer strax.
Till lunch ska jag nog prova sparris-soppan. Är väldigt skeptisk men ska ge den ett försök iaf... Återkommer då med betyg o upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0