Stopp för check 2/9-10

Är lika bra att skriva in vad jag ätit idag, medans jag kommer ihåg det. ("tjuvläser" bara liiite på viktklubb.se, där jag reggar allt jag stoppar i mig) Är trött som sjutton ikväll oxå... :-(

Frukost:
2 smörgåsar. Den ena med kaviar & ost på. Den andra med skagenost på.

Mellis:
10 sötmandlar

Lunch:
1 hamburgare med bröd. (hemmagjord)

Mellis:
6 cashewnötter

Middag:
Köttfärssås & makaroner

Kvällsfika:
1 muffins

Kcal in: 1488

Motion:
44min Powerwalk & jogging.
9min Yoga & styrka

Kcal ut: 393

IN - UT= 1095 KCAL


Ni, mina älskade vänner, är underbara!!! Tack för att ni stöttar o peppar! Hoppas jag kan göra detsamma för er!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0