Söndag

Jag vill börja med att berätta att jag ff inte är fit for fight.
Har grym huvudvärk, ont i halsen o täppt i näsan. Börjar få rejält ont i kroppen oxå.
Men det beror säkert på gårdagens kalasande.

Var iväg till Flen igår o hjälpte till när Keramikstugan hade Öppet Hus. Fick smörgåstårta till lunch.
Sen när jag kom hem så var min familj här o vi inledde "Kräftskiva". Vi åt kall räkpaj o så hade mamma gjort en kräftpaj. O sen tillbringade vi kvällen med att spela kort. De andra drack alkohol o jag höll mig till Fanta. Min tur att ta hand om dottern så jag vill vara pigg o fräsch....

Jag känner att det har SLARVATS med kcal nu i veckan o jag försöker ladda om med ny stark motivation så jag kan skärpa till mig, när jag frisknat till! Är så svullen o deppig nu pga vikten att jag knappt orkar med mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0