Sjuk o motivationen

Vaknade i natt med huvudvärk ala grande, ont i halsen, täppt och öronen gjorde sig påminda...
Usch o fy vad jag mår dåligt. O inte har vi några värktabletter jag kan ta heller. Vi har alvedon hemma iofs, men eftersom att jag har haft hand om dottern själv hela dagen så har jag inte kunnat ta några tabletter. Alvedon är som sömnmedel för mig. Blir TRÖTT av dem, så trött att jag inte orkar hålla mig vaken.
Ingen bra kombination!!!

När jag vaknade o mådde räv, så var även motivationen som bortblåst. Så jag tar det lugnt med projekt viktminskning fram tills dess att jag är frisk igen.
O tyvärr verkar det som att jag får göra ett brejk i löpträningen oxå. Dels för att jag är sjuk o dels för att benhinnan gör ont idag.

Hatar det här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0